Opinie, wnioski, skargi

Jak złożyć opinię, wniosek lub skargę?

Pismo w sprawie opinii, wniosku, skargi powinno zawierać następujące informacje:

- dane adresata (imię, nazwisko, adres),
- precyzyjny opis zdarzenia,
- w przypadku składania skargi w imieniu osoby trzeciej konieczne jest dołączenie pisemnego upoważnienia.


Opinie, skargi oraz wnioski można składać na kilka sposobów:

- bezpośrednio w siedzibie placówki,
- wysłać pocztą na adres placówki,
- przesłać skargę na adres e-mail - familia.siedlce@gmail.com

W przypadku zgłoszenia opinii, skargi lub wniosku, które nie zawierają imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpatrzenia.

Czas odpowiedzi na skargę wynosi do 14 dni kalendarzowych.

Logo firmy
Korzystając z naszej przeglądarki wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi stron internetowych można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Rozumiem