Familia | Specjalistyczne Gabinety Lekarskie

media-libraryf58J4j

Opinie, wnioski, skargi

Jak złożyć opinię, wniosek lub skargę?

Pismo w sprawie opinii, wniosku, skargi powinno zawierać następujące informacje:

  • dane adresata (imię, nazwisko, adres),
  • precyzyjny opis zdarzenia,
  • w przypadku składania skargi w imieniu osoby trzeciej konieczne jest dołączenie pisemnego upoważnienia.

 

Opinie, skargi oraz wnioski można składać na kilka sposobów:

  • bezpośrednio w siedzibie placówki,
  • wysłać pocztą na adres placówki,
  • przesłać skargę na adres e-mail - familia.siedlce@gmail.com

 

W przypadku zgłoszenia opinii, skargi lub wniosku, które nie zawierają imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpatrzenia.

Czas odpowiedzi na skargę wynosi do 14 dni kalendarzowych.

Dbamy o twoją prywatność

Ciasteczka, czyli niewielkie dokumenty tekstowe, wykorzystywane są przez witryny internetowe, aby poprawić efektywność korzystania z nich przez użytkowników.

Zgodnie z prawem, zezwala się na zapisywanie ciasteczek na urządzeniu użytkownika tylko wtedy, gdy są one kluczowe dla działania danej strony. W przypadku innych typów ciasteczek, wymagana jest zgoda użytkownika.

Nasza strona wykorzystuje różnorodne ciasteczka, w tym te dostarczane przez zewnętrzne serwisy, które są obecne na naszym portalu.

Dostosuj zgody
Twoje wybory dotyczące prywatności
W tym panelu możesz wyrazić swoje preferencje związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Możesz przejrzeć i zmienić wyrażone wybory w dowolnym momencie, wyświetlając ten panel ponownie za pomocą podanego łącza. Aby odmówić zgody na określone czynności przetwarzania opisane poniżej, wyłącz przełączniki lub użyj przycisku „Odrzuć wszystko” i potwierdź, że chcesz zapisać swoje wybory.